דיווח: חייל סורי נהרג בתקיפה בסוריה המיוחסת לישראל

שלמה ריזל No Comments on דיווח: חייל סורי נהרג בתקיפה בסוריה המיוחסת לישראל

על פי הדיווח ישראל שיגרה כמה טילים מאזור רמת הגולן מהם נהרג חייל סורי אחד ונזק נגרם ליעד התקיפה. בסוריה דיווחו כי מערכות הנ"מ שלהם יירטו את מירב הטילים ששוגרו לעברה

תקיפה בסוריה. ארכיון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כלי תקשורת בסוריה מדווחים על תקיפה ישראלית הלילה (בין רביעי לחמישי) על כמה יעדים בדרום המדינה. על פי הדיווח ישראל שיגרה כמה טילים מאזור רמת הגולן מהם נהרג חייל סורי אחד ונזק נגרם ליעד התקיפה.

בסוריה דיווחו כי מערכות הנ"מ שלהם יירטו את מירב הטילים ששוגרו לעברה.

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה: "בשעה 00:50 ביצע האויב הישראלי תקיפה אווירית מאזור הגולן כנגד כמה מטרות בדרום סוריה. מערכות ההגנה האווירית הסוריות הפילו את מרבית הטילים הישראלים (נוסח קבוע). כתוצאה מהתקיפה נהרג חייל סורי אחד ונגרם נזק לרכוש".

בשבוע שעבר האשימה סוריה את ישראל בתקיפה בנמל לטקיה, בה הותקפו 2 מכולות שככל הנראה שימשו להברחת אמצעי לחימה דרך הים. במרכז המעקב הסורי לזכויות האדם אישרו כי יעד התקיפה היה משלוח נשק שהיה מיועד למיליציות הפרו איראניות.

בטלוויזיה הסורית תיארו את רגעי התקיפה וסיפור כי את אזור המכולות בנמל לטקיה הרעידו "חמישה פיצוצים גדולים". כלי תקשורת רשמיים בסוריה דיווחו כי התקיפה בוצעה מהאוויר, אך מנגד מקור בצבא הסורי טען כי התקיפה בוצעה מכיוון הים.



0 תגובות